Färgglada kort

Först ut är ett kort åt det rosa hållet.
Jag har använt mig av papper från Basic Grey,
Nook&Pantry fruit salad. I knapparna har jag
knutit pappersband.


Älva med blomma heter motivet. Jag har
använt glaze på prickarna i pappret.
Bandet hittar du här.

Även här är det papper från Basic Grey.
Löven är Paper Flourishes.
På det här kortet har jag använt 2 band.
Jag har haft glossy glaze på en del detaljer,
som på citronen här.
Även på dessa citroner är det lackat
med glossy glaze.

Runt kanterna på blommorna och pappren har
jag chalkat med distressfärg.
Kanterna på pappret är rivna med Edge Scraper.

Massa kramar Milo

Kommentarer
Postat av: Katleen

Oooo så fina kort älskar färgerna!!!! verkligen fina!

2010-05-19 @ 12:46:35
Postat av: Lina

Åh vilka fina färger.

2010-05-19 @ 17:57:12
Postat av: Anneli

Det är alltid kul att titta på dina kort. De är så detaljrika, de här är också väldigt färg-glada. Jag har köpt glossy glaze men ännu inte provat det. Fick nu inspiration från dig. Tack!

2010-05-19 @ 23:44:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0