Tävling 10

Idag är det min tur (Sanna liljan_) att utmana er i en ny tävling!
Skapa ett kort eller en LO där färgerna går i rosa, limegrönt och vitt.

Du tävlar om 20 st cardstock!

Så här skriver Pia om sin underbara tolkning:

När jag fick Sannas utmaning  att skapa något i rosa, limegrönt och vitt, så gick mina tankar till Sommar, Making memories papper "flutter". Jag har gjort ett "boxkort" , en speciell vikning där man gör kort och ask  med ett enda papper. Kul vikning och ett användbart kort, man kan lägga pengar, eller varför inte en trisslott i. Så här blev det:



För att hålla ihop kortet så har jag gjort en liten banderoll där jag har fäst lite dekorationer:



Så gjorde jag ett kort som ligger i boxen :



Visst blir man glad av dessa färger?? Lycka till Alla i  Sannas utmaning....
Kram Pia

 ♥ _________________________ ♥

Ditt uppdrag denna gång är:
Inspireras av färger och skapa ett kort eller en LO i rosa, limegrönt och vitt.

Gör sedan såhär:
- Fotografera eller scanna ditt alster och maila till: [email protected]
(OBS! Ny mailadress till tävlingar!)
- Skriv "TÄVLING 10: Sanna" i ämnesraden/som rubrik,
så ditt bidrag hamnar rätt!
- Se till att vi har ditt bidrag i vår inbox senast lördagen den 29 maj kl.18:00

Vinnaren publiceras på vår blogg under söndagen den 30 maj. 

♥ _________________________ ♥

Lycka till!
Kramar från Sanna och resten av Grodgänget


Kommentarer
Postat av: Linda

Jag undrar om man får ha med svarta bokstäver om allt annat går i rosa, vitt och grönt?

2010-05-18 @ 21:33:39
Postat av: Pia

JA det kan jag inte tänka mig annat...

2010-05-18 @ 22:17:31
URL: http://piakron.blogg.se/
Postat av: Sanna liljan_

Det går bra att använda svarta bokstäver. :)

/ Sanna

2010-05-19 @ 09:31:38
Postat av: Tesa/Therese

Jättefint boxkort, de är så uppskattade av mottagarna. Kul att se den.

Ska försöka mig på denna utmaning. Färgerna rosa, lime och vitt är ju så härliga.



Kram Tesa

2010-05-20 @ 13:24:03
URL: http://www.tesaprickiformar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0