Vinnare i "dröm" tävlingen (Pia)

Vinnaren blev..........................................





GRATTIS Mette Kallander , Du har vunnit.....Ett härligt kit med papper från Bo Bunny Jazmyne, med tillhörande Cardstock och dekorationer, mejla till [email protected]  så skickar hon vinsten.
Det var inte lätt att välja skall jag säga, men min motivering är att denna LO´n är väldigt "mjuk" i linjer, former och färger,,,harmonierar med fotot...Kul med två foton iovanpå varandra det ger så fin effekt.

Här nedan kommer en del av alla bidrag som vi fick in:


Caronline Elmqvist



Marja Seidemo



Ann-Sofie Forsman



Annelie Maddock



Irene Wicander



Linda Aniansson



Sara alias Blåhage.


TAck Alla för era fina bidrag, ja nu tror jag att ni förstår  , det var inte helt enkelt att utse en bland alla dessa fina bidrag...
Men På måndag den 17 maj kommer det en ny Bloggtävling, Kika in och var med och tävla då....

Tack//Kramar Pia


Kommentarer
Postat av: Z

Verkligen hård konkurrens! :)

2010-05-16 @ 15:08:07
Postat av: Mette

Men vad glad jag blir! Vilken lycka! :)



Och vilken massa fina bidrag det var som jag tävlade mot! Hård konkurrens!

2010-05-16 @ 21:29:38
URL: http://mettka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0