Jack n´Jill Prima Marketing/ Slice Words&expressions Family

Jack n´Jill från Prima Marketing lockade fram skaparlusten hos mig. När jag samtidigt fick hem Design Card "Words&expression Family" till Slicen så var det bara till att sätta igäng.



Jag har använd Green Fields och Sunny Meadow, Cardstock är French Silk och Powder blue.Med  Martha Stewart`s kantstans Doily Lace skapade jag spetsränderna i Cardstock, passar till den skira stilen från Jack n´Jill.

Word&expressions Design Card är ett MS+ card.M= Mirror (spegelvänder motiven) S= Shadow ( skugga av motiven)
Hur lätt som helst i användningen, bestäm motivet, skär ut, pila dig fram till Shadow, bytt till pappret du vill ha till skuggan och vips maskinen fixar den PERFEKTA skuggan till texten.

Nu kan jag inte vänta tills jag får göra lite mera..............

Glöm inte att kika inom shoppen där finns fler nyheter.

Hjärtligt välkommen,
Lucienne






Kommentarer
Postat av: katleen

snyggt

2010-09-12 @ 11:07:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0