Lördagen 26/2 sista dagen för Grodan!

Hejsan allihopa,
lördag 26/2 är allra sista dagen för mig att öpnna affären. Öppettid 10.00-13.00.

Nu är det ganska tomt i lokalen iom en del av inredningen är såld och hämtad. Det som finns kvar är mönstrade papper och en hel del band.

I möbelväg: 1 stor Expedit hylla, 1,85 m.x 1,85m., 1 liten Expedit hylla. skrivborden är inte sålda heller.

När jag sedan har flyttad hem mina egna scrapgrejor så skall jag scrappa själv. Jag kommer att hålla denna bloggen igång. Om det sen blir många inlägg vet jag inte, jag hoppas det.

Jag vill passa på att tacka alla mina trevliga kunder och vi ses i scrapvärlden.

Kramar, Lucienne

Kommentarer
Postat av: Carina L. Carlsson

Det är vi kunder som ska tacka dig och Bertil, Lucienne!

TACK för ert alltid vänliga och trevliga bemötande, ert glada humör och alla goa skratt!!!

TACK för alla roliga och inspirerande scrapp-träffar, vilket jobb ni har haft med dessa och det har varit väldigt uppskattat av oss som har varit med!!!

Och TUSEN TACK för att vi har blivit nära och kära vänner, nu kanske vi t.o.m. hinner scrappa tillsammans! :)

Varma kramar!! <3<3<3

2011-02-25 @ 07:48:39
Postat av: Sofi

Även jag tackar för tiden som varit. Det har alltid varit med glädje jag lämnat butiken, eftersom jag alltid blivit mött med ett stort leende.

2011-02-25 @ 09:06:02
URL: http://www.pyssligasidan.blogspot.com
Postat av: Cina99

Tack själv Lucienne!! Det har varit så trevligt att träffa dig på mässor m.m. Ha det gott! :)

2011-02-25 @ 09:40:39
URL: http://cina99.bloggplatsen.se
Postat av: Lucienne

Mamma, du o Grodan o pappa Bertil är bäst!

Kommer sakna Grodan ju!



Kram

Katleen

2011-02-25 @ 10:12:55
Postat av: Malin ~ Lillpiga

Jag passar på att tacka dig för en fin tid som DT hos Grodans. Önskar dig all lycka till framöver!

2011-02-25 @ 11:16:47
URL: http://lillpiga.blogspot.com
Postat av: Johanna

Tack själv för alla trevliga stunder med dej/er.Alltid lika glad och pigg, tack även för alla tips och trix. Vi hörs. Många KRAMAR till er

2011-02-25 @ 18:13:50
URL: http://johannawn.blogspot.com
Postat av: Anneli

TACK för allt. Kommer att sakna Grodan, dig och Bertil, men är glad för att jag vet att vi kommer att träffas och scrappa tillsamans. Många kramar till er.

2011-02-27 @ 22:38:01
Postat av: Ulrica

Tack för allt. Tycker att det är synd att Grodan försvinner :( Men jag hoppas att vi kanske kan träffas på några träffar fram över.

Det har alltid varit trevligt att köra inom och handla och prata en stund...

2011-03-01 @ 07:46:08
URL: http://pirella.blogg.se/
Postat av: Bitte

Åh vad jag kommer sakna Grodans :/ Man kunde alltid köra ner o få hjälp hos dig Lucienne när man behövde de o de behövde jag ofta.. kram

2011-03-06 @ 14:59:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0