Lillpigas DT-alster

Jag fick hem ett paket av Lucienne med papper från DCWW som tyvärr inte går att köpa i webshoppen men maila gärna på [email protected] så fixar Lucienne vad ni vill ha. Alla papper jag använt kommer från DCWW's stack. Spana gärna in lackpappret som är underbart!

Brun cardstock, ansiktspapper i sammet och ett färgglatt papper man lika gärna kan klippa isär till die cuts. Fjärilen är utstansad med en Revolution-die och jag smutsade ner den lite med en chalk. Kroppen blingade jag på med lite pärlor från YouDo. Naturligtvis hamnade det lite vanligt bling med på kortet, har lite svårt att hålla mig ifrån sådana läckerbitar...







På det här kortet har jag använt en rosa Pearl Maker, de är jätteroliga att jobba med. Kolla gärna in Pias inlägg om hur man gör egna swirls med dem, mycket användbart! Sedan har jag låtit det grymma lackpappret i svart få sig en omgång med Martha Stewarts Doliy Lace Edge Punch. Har ni inte den så KÖP! Den är helt outstanding!






Även här fick Martha Stewarts Doliy Lace Edge Punch jobba och så fick jag ett jätteläckert lackband av Lucienne som påminner om ett 80-talsskärp. Rosorna och bladen hittar du också i shoppen. Bokstäverna stansade jag ut med mitt Haunted i glittrigt dekorgummi.




Till sist ett kort med det läckra siluettpappret, ansiktena är i brun sammet.


That's all for now, folks! In med i shoppen nu och botanisera bland alla mumsiga nyheter!

Malin ~ Lillpiga


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0